برای دانلود کردن بازی ها ونرم افزار ها به ادامه مطلب بروید
همه چی در همه
اینجا همه چی هست

فوق العادی تاکسی دیوانه Crazy Taxi v1.0.0 یک بازی فوق العاده و زیبا اینبار مخصوص گوشی های آندروید 2.2 به بالا .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار Dolphin Browser v10.0.1 یک برنامه مرورگر پر سرعت اینترنتی با بیش از 10 میلیون دانلود سراسر جهان و مخصوص گوشی های آندروید 2.2 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

نسخه جدید بازی Dungeon Hunter 4 v1.1.0 Offline یک بازی اکشن و اعتیاد آور ماجراجویی با کیفیت بالا و مخصوص گوشی های آندروید 2.3 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

تم Alloy Orange Theme CM10.1 v1.1.4 یک پوسته زیبا و گرافیکی نارنجی با کیفیت بالا و مخصوص گوشی های آندروید 2.3 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

بازی Iesabel v1.0.3 یک بازی استراتژیکی و اکشن و جنگی با کیفیت بالا و 3D و مخصوص گوشی های آندروید 2.0.1 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

تم Ultimate iOS7 Theme v1.81 یک پوسته زیبا با گرافیک بالا و دارای آیکون های متفاوت و جذاب است و مخصوص گوشی های آندروید 4.0 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

بازی Pacific Rim v1.0.0 Mod (Unlimited Money) یک بازی مبارزه با هیولا ها و اکشن با بیش از 30 مرحله مختلف است و مخصوص گوشی های آندروید 2.2 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار ViewPics Pro v1.0.833 یک برنامه گالری عکس و آلبوم با قابلیت اشتراک گزاری و مخصوص گوشی های آندروید 2.2 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار Mobile Alarm System v1.3.0 یک برنامه زنگ خطر برای سرقت گوشی است به صورت اینکه با پخش آلارم هنگام جابجا شدن گوشی , در آوردن گوشی از شارژ , صفحه نمایش روشن شود , صر و صدای بیش از حد و ... که مخصوص گوشی های آندروید 2.1 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

بازی C.H.A.O.S Tournament HD v1.2.2 Mod (Free Shopping) یک بازی نظامی و ماجراجویی با هلیکوپتر در آسمان است و دارای کیفیت بالا است و مخصوص گوشی های آندروید 2.3 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار Zooper Widget Pro v2.38 یک ساعت زیبا و شیک برای گوشی موبایل شما در مدل های مختلف با امکانات بالا است و مخصوص گوشی های آندروید 4.0.3 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

بازی In Darkness v2.1.0 یک بازی اکشن و تیراندازی و ماجراجویی است و مخصوص گوشی های آندروید 2.1 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

لایو والپیپر Juice PRO live wallpaper v3.1 یک پس زمینه متحرک زیبا از نوشیدنی های مختلف و میوه ها با قابلیت انتخاب میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 2.2 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

بازی تتریس TETRIS® v1.0.7 Mod (Unlimited Money) یک بازی پازلی و سرگرم کننده معروف است و مخصوص گوشی های آندروید 2.3 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار Archos Video Player v7.5.2 (Incl. MPEG-2 Video Plugin v1.2) یک پلیر ویدیو با امکانات فوق العاده و مخصوص گوشی های آندروید 4.0.3 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

تم جدید CM10.1 CM9 Sony XPERIA Z theme v2.0.9 یک پوسته یزبا و جدید و مخصوص گوشی های آندروید 4.0 به بالا است .

PersianMob.Net



 




 

بازی کهکشان در آتش Galaxy on Fire 2â„¢ THD v1.0.3 Full یک بازی اکشن و جنگی در کهکشان ها با گرافیک بالا است و مخصوص گوشی های آندروید است .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار 360 Mobile Security- Antivirus v1.1.0 یک برنامه امنیتی و ضد ویروس برای حفظ امنیت گوشی شما میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 2.2 به بالا است .

PersianMob.Net




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط حمید...